събота, 20 октомври 2012 г.

Растение на име Драцена




Запознайте се с най- новия член на нашето семейство- растение на име Драцена.                                                Ина и Емо обещаха, че се гледа лесно и малкото извършени проучвания в Интернет от моя страна го потвърдиха. Не крия, аз съм ужасен цветар. Всъщност, никога и за нищо на света не бива да ме наричат 'цветар'. Сублимен е онзи момент, в който ми подаряват живо растение. Усмивката ми застива. Гледам към гостите, те към мен... напрежението нараства с всяка изминала секунда. Трябва да ме видите-  задавам глупави въпроси: това живо ли е? къде да го сложа? ...смятате ли, хм... така де... че ще оцелее? Гостите се усмихват учтиво, през това време на мен ми минава поне трети сценарий как и кога ще му дойде краят. Тъжна история и срам за мен самата. Ала, този път съм решила, Драцена ще живее! Емо, Инка... няма да ви предам! Малката е в добри ръце. 


                                    Снимки: Anna about Decoration

Няма коментари:

Публикуване на коментар