петък, 7 септември 2012 г.

Норвежка гора

За мое огромно щастие, тези дни не съм на работа и прекарвам времето си по значително по- приятен начин от обичайния ми график- дейности в офиса. Не бях вадила четките от дълго време и дори ми беше неприятно да открия, че повечето боички, които имам са поизсъхнали и не стават за нищо, ала все пак желанието ми да порисувам надделя. Резултатът:

                                                        Норвежка гора, снимка: Anna about decoration

За протокола, може би е редно да отбележа, че никога не съм изучавала изкуства и не мога да си служа с четките като професионалист. Все пак, винаги ми е било приятно да рисувам и смятам, че изкуството винаги си е изкуство... така де, дори когато се прави без правила. 
Сигурно вече сте се досетили от заглавието, кръстих произведението си Норвежка гора. Ако ме питате за причината, кой знае, възможно е дори добрият стар Мураками да е замесен в това. Но в едно съм сигурна- вече никой не рисува дърветата в зелено, тъй като на всекиму вече е пределно ясно, че това е едва ли е най- удачния избор на цвят, за да изобразиш гора ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар